HTML

Blog Mexikóról

Hát, a Rotary-nak és persye kedves családomnak köszönhetően kijutottam Mexikóba, egy cserediák évre. Hogy mi történik velem?

Friss topikok

  • Fresa silvestre: Csak h a homályt felfedjem,éli életét..és élvezi...:P de ki nem?haha...van 4 hónapja..addig tegye.... (2009.03.03. 15:35) csudi csudi jóóó
  • Fresa silvestre: Sok Boldog Születésnapot Halacska! cupp (2009.02.25. 13:21) Csodák vannak?
  • Fresa silvestre: kártya vár ide vagy oda de összedőlt és nem maradhat rom (2009.01.15. 01:07) Nesze nektek kicsi medvék!
  • Anya csak egy van: Boldog Új Évet !!!! Nekem is szuper volt hallani a hangod!!! Szeretünk!!! (2009.01.01. 20:25) feliz nuevo ano!
  • Fresa silvestre: Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok Neked! Ölelés...pusy Mona (2008.12.31. 16:21) Feliz Navidad!

Linkblog

Csodák vannak?

2009.02.06. 19:06 danimeikoban

Hát , tudom rég írtam, blabla... A lényeg, hogy nem érzem, hogy értelme lenne ide írni, mert akit érdekel mi van velem, az úgy is megtalálná a módját... Mindegy. Szóval az elmúlt időkben köszönm meg vagyok. Pontosabban sokkal jobban, mint eddig itt. Köszönhető annak, hogy találkoztam egy sráccal akkivel, egész jóba lettem. Vele elkezdtem amerikai focira járni, de valszeg csak edzés szinten. Aztán majd ma megyek vele bulizni. Ezenkívül, az ofőm, aki eddig egy vadállat nyomorék volt, vagy meváltozott egy csoda álltal, vagy meggondolta magát, hogy lehet nem vagyok olyan hülye, vagy csak eddig beszélni kellett volna. MIndegy, a ht elején beszéltem vele, és rendes volt, segítőkész. Szóval mondta, hogy ha szeretnék, járhatok hozzá spanyolra. Ezálltal napi 2 spanyolom van álltalában naponta. Az élet lassan itt abból áll, hogy spanyol, sport, és buli. Egész jó kombináció. Töltöttem fel képeket, facebookra. kb. 300 "újat". Pontosabban az elmúlt 5 év eseményeinek a képeit, amik megvannak. Lehet nézegetni! Fincsi..! Ezenkívül, a jó kedvem annak is köszönhető, hogy két hozzám közelálló személy, végre életjelet adott magáról, és remélem ez így is fog menni. Köszönöm nekik. Mit írjak még? Semmit. Vigyázzatok magatokra!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vivamexico.blog.hu/api/trackback/id/tr14927139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anya csak egy van 2009.02.10. 18:57:43

Örülök, hogy jól érzed magad! De tudod, ne emberektől függjön a jó kedved, hanem saját magadtól...:)))))

Anya csak egy van 2009.02.25. 07:30:55

BOLDOG SZÜLINAPOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IMÁDUNK !!!!!!!!!!!!!!!

Fresa silvestre 2009.02.25. 13:21:42

Sok Boldog Születésnapot Halacska! cupp
süti beállítások módosítása