HTML

Blog Mexikóról

Hát, a Rotary-nak és persye kedves családomnak köszönhetően kijutottam Mexikóba, egy cserediák évre. Hogy mi történik velem?

Friss topikok

  • Fresa silvestre: Csak h a homályt felfedjem,éli életét..és élvezi...:P de ki nem?haha...van 4 hónapja..addig tegye.... (2009.03.03. 15:35) csudi csudi jóóó
  • Fresa silvestre: Sok Boldog Születésnapot Halacska! cupp (2009.02.25. 13:21) Csodák vannak?
  • Fresa silvestre: kártya vár ide vagy oda de összedőlt és nem maradhat rom (2009.01.15. 01:07) Nesze nektek kicsi medvék!
  • Anya csak egy van: Boldog Új Évet !!!! Nekem is szuper volt hallani a hangod!!! Szeretünk!!! (2009.01.01. 20:25) feliz nuevo ano!
  • Fresa silvestre: Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok Neked! Ölelés...pusy Mona (2008.12.31. 16:21) Feliz Navidad!

Linkblog

Feliz Navidad!

2008.12.29. 19:16 danimeikoban

Hát igen, ez azt jeleti, Boldog Karáconyt! Nagy logika!XD Mert hát ezt kívánom mindenkinek! Gondolom kíváncsiak vagytok már nagyon, hogy mi is történt velem.XD Vagy nem... A lényeg, hogy egész jól telnek a napjaim. Karácsony óta, nem vágom, hogy milyen nap van. Most tudatosult bennem először, hogy hétfő, mert a fogadó anyukám testvéréék elmentek. Eddig családi hangulatos volt minden. Egyik nap itt, másik nap ott. Karácsonykor voltunk kb 20an. Először az ajándékokat bontottuk ki. Én egy pólót kaptam, meg pénzt. De akkor is annak örültem a legjobban, amit Tőletek kaptam!!!! Köszönöm! Szóval utána volt nagy kaja. Furcsa volt Szent Estén rák koktélt inni, amiből, mint kiderült, kb 5 cent olyan 2000 ft. Besz*rás. Amúgy egész fincsi volt, csak kicsit csömör. Aztán volt pulyka, valami löttyel, meg egy mexikói darálthúsos kaja, meg chilis tészta. Az nagyon fincsi:) A végére eléggé jól laktam, főleg, hogy a pocakom a felére legalább visszahúzódott, igy ledobtam vagy jópár kilót. Az egyetlen hátránya, hogy nem birok annyit enni. Tök rossz... Anyagilag jó, de amúúúúgy... tegnap nem bírtam megenni a harmadik casadillámat....ami gáz. Na mindegyXD Másnap este a cserediákokkal mentünk el karácsonyozni. Hajnali 2kor haza is értem. Hát mit ne mondjak mókás este volt. Kár, hogy nem volt őszilé vagy multivitamin...Meg ti! XDXDXD Aztán utána való este elmentünk egy tök jó helyre, ahol 4-5 órán keresztül váltottuk a világot. Pontosabban a többiek nagyrészt, én meg csak hallgattam őket, de azért jóvolt! Megyünk a Marsra!? Na ezt nem értitek, nem baj. Én sem! Hát kb. így teltek a napok mostanában! Szurkoljatok, hogy egy másik városban tölthessem a Szilvesztert! Vigyazzatok magatokra! Boldog bolondok napját! Itt ma van!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vivamexico.blog.hu/api/trackback/id/tr18847367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fresa silvestre 2008.12.31. 16:21:57

Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok Neked!

Ölelés...pusy

Mona
süti beállítások módosítása