HTML

Blog Mexikóról

Hát, a Rotary-nak és persye kedves családomnak köszönhetően kijutottam Mexikóba, egy cserediák évre. Hogy mi történik velem?

Friss topikok

  • Fresa silvestre: Csak h a homályt felfedjem,éli életét..és élvezi...:P de ki nem?haha...van 4 hónapja..addig tegye.... (2009.03.03. 15:35) csudi csudi jóóó
  • Fresa silvestre: Sok Boldog Születésnapot Halacska! cupp (2009.02.25. 13:21) Csodák vannak?
  • Fresa silvestre: kártya vár ide vagy oda de összedőlt és nem maradhat rom (2009.01.15. 01:07) Nesze nektek kicsi medvék!
  • Anya csak egy van: Boldog Új Évet !!!! Nekem is szuper volt hallani a hangod!!! Szeretünk!!! (2009.01.01. 20:25) feliz nuevo ano!
  • Fresa silvestre: Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok Neked! Ölelés...pusy Mona (2008.12.31. 16:21) Feliz Navidad!

Linkblog

...még az is lehet, hogy séf leszek...

2008.12.22. 07:17 danimeikoban

Basszkiiiii!!! Még az is lehet, hogy séf leszek! :D:D:D

Hát azzal kezdeném, hogy tegnap egy olyan 4 órahosszás bevásárlás után, végeztem a fogadóanyukámmal a mai kajákhoz való bevásárlásra. Hogy milyen kaják? Magyar!!!!!!!!!!!!!!!!

Igen, ma kedves országunk ételeit nemesbítettem. Életemben egy rántottánál többet nem csináltam, csak egyszer felkkent:) Hát most bepótoltam! Készítettem hideg gyümölcslevest Dani módra, tárkonyos ragulevest, mexikói gulyást (hiszen vannak dolgok amik hiányoznak itt és olyanok is melyek különböznek az otthonitól), krumplifőzeléket sültvirslivel és palacsintánt!!!! :D:D:D

Reggel kilenctől délután 3ig annyira álltam meg, hogy tényleg 3 perc alatt megfürödtem, és felöltöztem mert közben már jöttek a vendégek:) Persze Mexikó... Valakire mindig várni kell. Kedvenc nyomorék, álltalam igen kedvelt francia cserediák családja késett. Ők azért jöttek, mert a fogadószüleim és annak a lénynek a fogadószülei barátok, akikkel tulajdon képpen semmi bajom, csak a kis Csubakkának adtam volna kutyakaját legszívesebben, főleg mikor rátémázott, hogy a ragulesves a palacsinta és a krumplifőzelék francia kaja... Hát b....! Milyen érdekes hogy megtalálhatóak ezek a dolgok európa más országaiban is... Egyszerűen hihetetlen, hogy valaki ilyen sötét legyen, miközben még okos is tud lenni. Bár azzal felvágni szokot inkább. Szóval kedves leányka olyan szinten fel... az agyam, hogy az hihetetlen.

A lényeg, hogy mindenkinek eszméletlenül ízlett, és olyan jó volt látni, hogy örülnek meg nevetgélnek. Ennek örömére elfogyasztotak 6 üveg bort, kb 6-8 sört, egy fél üveg tequilát, és hát na. Magyar kajához magyar ital is szükséges! Megmutattam a Barackpáleszt nékik! XDXDXDXD A legjobban az esett mikor az a nyomorék, mondta, hogy had kostolja már meg, (persze titokban) és majdnem meghalt tőle...XDXDXD Pedig 2 centnél nem volt több. Sőt kevesebb!:D:D:D  A többieknek ízlett még akkor is, ha a műanyagpalackosat kínátam nekik, mert azért a javát másnak szertném adni. Csak az a baj, hogy már abból se sok van...:S Persze az is lehet, hogy csak nem merték mondani, hogy rossz:)

Ezután hálálkodtak egy sort, a fogadóapukám volt a legaranyosabb. Kicsit be volt már csiccsentve, és vagy 5ször elmondta, hogy "ricissimo" vagyis, nagyon finom, és hogy nagyon köszöni szépen. Ezután elkezdett menni a nép. Legelőször annak az izének a családja ment el(aminek eléggé örültem), de a legjobb, hogy távozás elött megjegyezte a fülembe, hogy nagyon finom volt köszni, erre, feláll, és indul kifelé és mondja, nagyon jó volt, de ez igazábol Francia kaja... Hát azt hittem odamegyek előkardom a rántomat, elnyakom a vágját és majd nevetek mkor kivérren a buggy... de aztán nem.

Ezután karaokiztunk egyet, ami nem volt valami jó, és elment Max családja, végül anyu testvéréékkel elmentek misére, amire nem volt igazán kedvem, itthon maradtam. Kimentem a konyhába és megláttam milyen gedvás koszfászek van ott, ezért ennek örömére 2,5 órán keresztül tettem rendbe a konyhát, és ebből 2 óra 10 perc mosogatással telt. Most tök menő az jjaimXDXDXD.

De olyan jó érzés, hogy örömet szereztem nekik! A fogadó anyukkám megjegyezte, hogy mindenki szereti Magyarországot, mert mindenki szeret engem... Hát tényleg úgy van, hogy te vagy az országod nagykövete...

Szép napot nektek. Én azt hiszem, úgy fogok ma aludni, mint egy baba:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vivamexico.blog.hu/api/trackback/id/tr29836144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anya csak egy van 2008.12.22. 19:38:40

Hát Kicsim nagyon büszke vagyok rád !!!!! :))))
Köszönöm, hogy vagy Nekem!!!!!!
süti beállítások módosítása