HTML

Blog Mexikóról

Hát, a Rotary-nak és persye kedves családomnak köszönhetően kijutottam Mexikóba, egy cserediák évre. Hogy mi történik velem?

Friss topikok

  • Fresa silvestre: Csak h a homályt felfedjem,éli életét..és élvezi...:P de ki nem?haha...van 4 hónapja..addig tegye.... (2009.03.03. 15:35) csudi csudi jóóó
  • Fresa silvestre: Sok Boldog Születésnapot Halacska! cupp (2009.02.25. 13:21) Csodák vannak?
  • Fresa silvestre: kártya vár ide vagy oda de összedőlt és nem maradhat rom (2009.01.15. 01:07) Nesze nektek kicsi medvék!
  • Anya csak egy van: Boldog Új Évet !!!! Nekem is szuper volt hallani a hangod!!! Szeretünk!!! (2009.01.01. 20:25) feliz nuevo ano!
  • Fresa silvestre: Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok Neked! Ölelés...pusy Mona (2008.12.31. 16:21) Feliz Navidad!

Linkblog

csudi csudi jóóó

2009.03.03. 05:08 danimeikoban

1000 éve... :D Mióta utoljára írtam, minden r*hadt jóóóóóóóóóóóóóóóóóó! Amit csak el tudtok képzelni. A spanyol egyre jobban megy. Egész sokan megdícsértek, hogy ügyes vagyok, és hogy mennyit fejlődtem. Kicsit el is bíztam magam, pedig törekedtem, hogy ne, de most már megint elkezdtem tanulni, mert na... Azé még van mit. :D Család? Hát az is jóó! Mármint a fogadó. A rendes is, csak hát, velük sajnos nem sokat találkozom. Szóval ahol most lakom ugyebár a 2. családom, és nagyon kedvesek. Az elős, kicsit jobban olyan családosabb volt, de azért itt sem panaszkodom, mindenki nagyon jó fej itt! Es milyen jó, hogy nagy ágyam van külön szobába... Hmm! Az elejében nem nagyon szerettem a mexikoi embereket, de mostmár kezdem megszokni őket, és rájönni, hogy azért vannak jó fejek, de ehhez nekik is nyitni kellett kicsit. Szóval menős ez is. A cserediákok meg hülyék! :D Persze a szó jó értelmében. Ugye most volt a szülinapom és a családjaimmal csináltak nekem meglepi party-t! Hát én meglepődtem... :D Aki volt Norman szülinapján, annak elmondom, hogy kb. azt csináltam amit ő. Nem tértem magamhoz jó hosszú ideig. Nagyon jó volt. Volt sörösdoboz alakú pinatam volt. Tudjátok egy mexikói hagyományos dolog. Szét kell ütni valamit és édesség van benne. Ja elsőre szétütöttem. Elvileg vagy 5-6 ember szokott szétütni egyet: ) Tiszta jó vagyok! Sokakat izgat, hogy mi van a lányokkal. Ezt fedje homály, csak az izgalom kedvéért! A lényeg, hogy meg vagyok köszönöm! :D Ehhez nem kérnék kommentet! Köszi:D A kaja és pia még mindig nagyon jó:D Csak jót tudok írni! Neeeem akarok hazamenniiii!!! Csak TI hiányoztok! Vigyázzatok magatokra!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vivamexico.blog.hu/api/trackback/id/tr13976802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fresa silvestre 2009.03.03. 15:35:06

Csak h a homályt felfedjem,éli életét..és élvezi...:P de ki nem?haha...van 4 hónapja..addig tegye...bye bye....wháháháháhá
süti beállítások módosítása