HTML

Blog Mexikóról

Hát, a Rotary-nak és persye kedves családomnak köszönhetően kijutottam Mexikóba, egy cserediák évre. Hogy mi történik velem?

Friss topikok

  • Fresa silvestre: Csak h a homályt felfedjem,éli életét..és élvezi...:P de ki nem?haha...van 4 hónapja..addig tegye.... (2009.03.03. 15:35) csudi csudi jóóó
  • Fresa silvestre: Sok Boldog Születésnapot Halacska! cupp (2009.02.25. 13:21) Csodák vannak?
  • Fresa silvestre: kártya vár ide vagy oda de összedőlt és nem maradhat rom (2009.01.15. 01:07) Nesze nektek kicsi medvék!
  • Anya csak egy van: Boldog Új Évet !!!! Nekem is szuper volt hallani a hangod!!! Szeretünk!!! (2009.01.01. 20:25) feliz nuevo ano!
  • Fresa silvestre: Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok Neked! Ölelés...pusy Mona (2008.12.31. 16:21) Feliz Navidad!

Linkblog

Nesze nektek kicsi medvék!

2009.01.14. 04:09 danimeikoban

Boldog Akármit mindenkinek! Rájöttem már megint egy jó ideje nem firkantottam ide. De ezt többet nem írom le. Ha legközelebb ilyen történik, vegyétek úgy, hogy itt van, csak az nyelvtanilag nem helyes, ha szavacskákat ismételgetek, akkor hatalmas logikámmal arra gondoltam, hogy ha mindig ezt olvassátok először, akkor unalmassá, szárazzá válik. Nem törődömök lesztek, melyből az következik, hogy zokni lesz bennetek. Ez szívás. Nem baj, ha nem értitek, csak az érdeklődés felkeltése céljából írtam ezt. Néha majd belökök ilyeneket, hogy ne aludjatok miközben olvassátok, hihetetlen történeteimet. Történt egyszer, hogy egyik este, a fogadószüleim azt mondták, hogy ha van kedvem mehetek a következő fogadócsaládommal Moterrey-be. Ahl mellesleg a Paula és Paulina forgatódott egyszer, még az ős időkbe. Ez egy adalék volt egy rajongótól rajongóknak! ( Ha vannak ilyenek még XDXDXD(L) ) Szóval gndoltam, már világot akarok látni, főleg, hogy már spanyolul is gagyogok valamit a chinga tu madre-n kívül, amire az itteni anyukám nagyon büszke és mindenkinek mondgatja, milyen jól beszélem már a nyelvet. Ebben én nem vagyok teljesen biztos, de nem baj! Törekszem rá, hogy így is legyen! Szóval édes 10 óra utzás elteltével, (plusz egy óra, amikor álltunk, mert volt egy Cheetos-os kamion ami levitte a nagy zöld táblát, hogy Monterey "lefelényíl", ezt a műveletet olyan sikeresen sikerült végrehajtania, hogy másik két kamion is az út szélén kötött ki, aztán darukkal leemelték az egészet, meg blablabal.. (Ja rem nincs harag akinek ezt nem mondtam, de most jutott eszembe) Aztán amint odaértünk megálltunk egy 28 *-os szállodában (igen ennyi: ****************************), de mint kiderült nem a szobák. Azok olyan 3 körül voltak, viszont az a szutyok nagyon szép volt. Kicsi patak bent, meg kicsi vízesések, melyekben kicsi és nagy aranyhalak úszkáltak, a színes asztalok mellett (amik nem a vízben voltak). Szóval menő volt. Meg a kilátás volt még egy nem utolsó. Szóval ez a város, Mexikó talán legszebb városa, a maga 6milkás lélekszámával. De ezután egy kis csalódás ért, mikor eljöttünk onnan és kijelentették, hogy mi, az anyum testvérééknél fogunk lakin, ahol is büdös volt, egyszer, amíg ott voltunk bepisilt a kutya, ami úgy néz ki mint egy **** nagy patkány. Végül kiderült, hogy a szeretett unokaöcsém ágyában alszom, amíg ő mellette a vendégágyon. Az igazság az, hogy jobban örültem volna az utóbbinak, mert én kinézek a srácból mindent. Nem merem elképzelni mit művel éjszakánként... Jajjj... :( Aztán, a városrol annyit, hogy super chido! Vagyis nagyon jó, a legjobb a 8 km-es folyó. Ami olyan mint egy gedvásnagy szöőkút, hiszen mesterséges. De nagyon szép mellette a park, meg a játszóterek is egész menők (persze nem próbáltam ki egyet sem...) Meg vannak nagyon szép helyek, amit a város közepén lévő "Domb"-ról néztünk. Tiszta Kecsó, csak "kicsit" nagyobb! De nagyon nagyon nagyon menő a hely. Az itteni barátok azt mondták, hogy a szórakozóhelyek sem utolsóak. Nem Las Vegas, de majdnem. :) De inkább ettünk minden este egy finomat, meg reggel, meg délben. Részemről, úgy 40%-ban helyettesítette a "party time"-ot, amit legszívesebben most veletek töltöttem volna el, mert nagyon hiányoztok ám már! De ne izguljatok még egy jó 6 hónap és otthon vagyok! Ja ezúton szeretném veletek közölni, hogy ha már olvassátok, ezt, akkor tuti szerettek, és ennek én nagyon örülök, szóval viszonzás képpen én is szeretlek titeket, de tömörebben azt szeretném mondani, hogy tudnotok kell, fontosak vagytok nekem, tehát köszönöm nektek! Végtére is, könnyezve, de a Paraolimpián is segítik egymás, és együtt sétálnak be a célba... Ezután hazaértünk, és jó volt. Volt egy buli, ahol kicsit becsiccsentettek egyesek és hát ugye az alkohol őszinébbé tesz, ezért előjöttek az egymás hatamögötti gondolatok nyíltabban aztán sírva, aztán újra "sweethoney"-nak nevezve a másikat, esetleg "mi amor"-nak. (Magyarul a Drágám, vagy az ilyeneknek felelnek ezek meg) -Ez mi menő már: 7 a/á, egy i és 9 e- Aztán elkezdődött az iskola, és rájöttem sokkal élvezhetőbb úgy ha az ember érti is. Bár amatekot lehet a tanár nem érti, de azért az integrálás és a deriválás persze ellentétes műveletek... Végülis igaz, hogy majdnem. Igen Norman! Mindjárt vége! Ma hazaküldtek, mert hosszú volt a hajam. Ennek örömére, sikerült beszélgetnem egyet, az otthoniakkal, aztán pillanatnyi gecinagy honvágyba esni, amiután kicsit gondolkoztam rajtatok, rájöttem, csak magam gyepálom, ezért inkább másba fogtam. Elkezdtem régi képeket nézegetni, felidézni a szép emlékeimet rólatok. És jó volt. Hát, nem gyöngén felnevettem a 2-3-4 éves képeken... Ölég durvásak! Mindenki! :) Még a felnőttek is! :):):):) Hahhahahahahahhahaahaaaaaaaa (nem sátáni kacaj) Na jó gyurmázást nektek! Főleg Satyának! De fényképezd le légyszi! Barna agy??? XD Ezenkívül, jó zokniürítést, mélázást, időtöltést, szépemlékezést, játékot, barátkozés/barátkonést, szexet, iszogatást, evést, alvást, bulizást, egyeseknektanulást, nemérdemlimegmertnemmentelaWestEndbézést, csináljunkújbizniszhezötletkersést, dolgozást, örülökhogyeltudomolvasniamailjaimozást, maszirozást, majdaszünetbeíroknekedegymailhozvalókészülést, zabkásaevést, mikorleszmárennekabaromságnakgondolatokhozvalókedvet, megilyenek! Zokni!? Büdös vagy tiszta? Nesztek nektek gondolatok! Ja meg érzelmek! Ja bocs, ha lefáradtatok!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vivamexico.blog.hu/api/trackback/id/tr58876345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fresa silvestre 2009.01.15. 01:07:04

kártya vár ide vagy oda de összedőlt és nem maradhat rom
süti beállítások módosítása