HTML

Blog Mexikóról

Hát, a Rotary-nak és persye kedves családomnak köszönhetően kijutottam Mexikóba, egy cserediák évre. Hogy mi történik velem?

Friss topikok

  • Fresa silvestre: Csak h a homályt felfedjem,éli életét..és élvezi...:P de ki nem?haha...van 4 hónapja..addig tegye.... (2009.03.03. 15:35) csudi csudi jóóó
  • Fresa silvestre: Sok Boldog Születésnapot Halacska! cupp (2009.02.25. 13:21) Csodák vannak?
  • Fresa silvestre: kártya vár ide vagy oda de összedőlt és nem maradhat rom (2009.01.15. 01:07) Nesze nektek kicsi medvék!
  • Anya csak egy van: Boldog Új Évet !!!! Nekem is szuper volt hallani a hangod!!! Szeretünk!!! (2009.01.01. 20:25) feliz nuevo ano!
  • Fresa silvestre: Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok Neked! Ölelés...pusy Mona (2008.12.31. 16:21) Feliz Navidad!

Linkblog

Ez itt a reklám helye!

2008.11.26. 04:23 danimeikoban

Éppen melegszendvicset eszem és azon goldolkozom, hogy néha még büszke is tudok lenni kicsiny országunkra. Rájöttem egész jó kis helyek vannak ott. Még a városunk is belevaló kis hely, még ha sokan lefujjogják itt, hogy csak 200.000 ember lakja.

Csak ők nemismerik, pedig szerintem sokkal szebb.

Ezek persze lehet csak azért vannak, mert nem vagyok ott:)

Ezenkívül ma megtanultam thaiul, mégegyszer portugálul és franciául 10ig számolni! Már 9! Tök menő! A thai a legjobb, aztán meg a kínai. Imádom ezt a két nyelvet. Kár, hogy nem értem, de nem baj, majd megtanulom:)

Rájöttem, hogy hiányzik olvasni, úgy hogy 100%osan értem. Na mindegy:) (anyu ez nem célzás volt!:P Két hátrszaltó közben, gondolj rám!)

Ja, ha már itt járunk, anyukámnál mindenki tud tök menőn meggyógyulni! Én már meg sem tudom számolni mennyi mindent csinál. De a lényeg, ha bajotok van, hívjátok nyugodtan és nem kell csilliót az orvosnál tölteni, köleni! Meg sokkal jobb cuccai vannak!!! Ha kell megadom a telefonszámát! (Bocs ide nem rakom fel, mert nem szeretném, ha azért esetleges kalózkodással élne akárki -persze tudom, ti nem, de.... E-mail címem: danyyy_90@hotmail.com, az övé mandalangyal@citromail.hu)

Hmmm. Más ma nem történt. Megyek fallabdzáni. Megvolt ez évben az utolsó röpi edzésem. Izgalmas volt... Nyomorékok... Na nem baj! Lesz ez még így sem!

Szép napot nektek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vivamexico.blog.hu/api/trackback/id/tr2789027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása