HTML

Blog Mexikóról

Hát, a Rotary-nak és persye kedves családomnak köszönhetően kijutottam Mexikóba, egy cserediák évre. Hogy mi történik velem?

Friss topikok

  • Fresa silvestre: Csak h a homályt felfedjem,éli életét..és élvezi...:P de ki nem?haha...van 4 hónapja..addig tegye.... (2009.03.03. 15:35) csudi csudi jóóó
  • Fresa silvestre: Sok Boldog Születésnapot Halacska! cupp (2009.02.25. 13:21) Csodák vannak?
  • Fresa silvestre: kártya vár ide vagy oda de összedőlt és nem maradhat rom (2009.01.15. 01:07) Nesze nektek kicsi medvék!
  • Anya csak egy van: Boldog Új Évet !!!! Nekem is szuper volt hallani a hangod!!! Szeretünk!!! (2009.01.01. 20:25) feliz nuevo ano!
  • Fresa silvestre: Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok Neked! Ölelés...pusy Mona (2008.12.31. 16:21) Feliz Navidad!

Linkblog

3-a (L)

2008.11.04. 05:43 danimeikoban

 

Hát a kicsi kacsóját csókolom, szia, hello, hi, hola, csocsi, csöcsi, csókolom és a többi, és a többi!
 
Na pár sorban leírnám jelenlegi gondolatvilágomat Nektek.
 
Először is szeretném tudatni minden kedves olvasóval, hogy 3-án 26 hónapja megtörtént az első édes csók, kedves Szamócával. Szeretném, ha örülnétek velünk együtt!
 
Az elmúlt napocskákról: a vasárnapom elég fáradtan telt, hiszen szombat este egy elég mókás Halloveen-i bulin voltam túl. Pontosabban túl, vasárnap hajnalban, bár a végeredmény szempontjából ez megközelíti a mindegy fogalmát. Andy, Max bátyja és én, KKK jelmezbe bújtunk. Illetve Max egy fekete köpenyt vett fel és a szeme ki volt feketítve, mint egy szektavezérnek.
Persze az utcán megmutatkozott, hogy ki egy kicsit művelt, esetleg hallott már a Ku Klux Klán-ról. Ez emberek nagy része olyan értelmetlen fejet vágott, mintha ezt kérdezné magától: „Miért van a szellemen 3 K… És miért véres? „.
A boltban viszont viccesen néztek ránk! Mikor megkérdeztük „Kártyával lehet fizetni?”. Ők erre berezeltek. Mondták nekünk ingyen van, csak menjnk békével. Oké. Aztán belelógott a bilibe a kezem. Szóval, mint kiderült csak kp-val egyenlíthettük ki a számlát. Mindent félre téve, ha nem ez az ünnep van, én sem vagyok biztos, hogy szívesen látok ilyen fehér köpenyes és csuklyás embereket az utcán. Még a tv-ben sem. :D
 
A hét utolsó napja, tehát a pihenéssel töltöttem, meg azzal, hogy a fogadóapukám lealázott fallabdában. Kaptam fánkot. Vagyis így hívjákitt ha 15-0ra kikap valaki. De oda se neki. Én még csak most kezdtem. Ő meg városi versenyeket nyert már, szóval egész büszke vagyok arra a néhány pontra, amit kiharcoltam ellene pár játszmába.
 
Tegnap pedig, egyfajta vetélkedő volt a suliban angolul. Yeopardy. Ahol is Gustavo hiánya miatt, a csapathoz csatlakozott Julia, Andy és Martin mellé. Hát igazságszerit vesztettünk 2700 ponttal. Csak hozzá tenném, hogy általában a nyertes csapatoknak van 1200 pontja, míg a vesztesnek olyan 400 felé megáll a tudomány. Így valószínűsítem, hogy az egész héten folyó versenyen tovább juttatnak bennünket, hiszen a kiválóan teljesítő első hat, második helyezett is startolhat tovább a díjért.
Ami egy világkörüli utazás!!! Persze mi már világot láttunk, ezért felajánlottuk a szegény embereknek, ha nyerünk, elmehetnek helyettünk.
Hát a nemes szív!
Jól van, tulajdonképpen kb. egy csokoládét hozzá fognak dobni az emeletről az elsőhöz.
Na ennyit erről.
 
Még valamivel kitöltöm a pappert: Azt hittem izomlázam lesz mára, mert a röpi edző bácsi végre egy épkézláb edzést tartott. Olyan jól esett!
Aztán reggelre semmi. (Tehát, nagyon erős vagyok)Ma egész nap a vetélkedőn döglöttem. Egész jó dolgok vannak benne. Aztán elvileg megint lesz röpi meccsem. Múlt héten is volt, hát rendesn kikaptunk. Mert a csapat nem ugy viselkedik mint egy csapat. meg ketten farmerbe játszottunk. Jol van na... Elfelejtettem gatyát vinni, boxerbe meg... A szurkolók csak lestek volna :D
Meg lehet egyesek otthon se örültek volna neki. Bár végülis olyan, mint ha fürdőnaciban rohangálnék. :P Szeretlek Kicsim! XDXDXD
Szóval álmotokban szorítsatok. Csak az a baj, hogy bekajáltam. Remélem nem fog kijönni, mint nem olyan rég a hagymás, sonkás, sajtos rántotta, a hawaii és szaláms pizzával, paintballozás után:)
"fürge róka lábak..."
 
 
Na pás
 
Anyu, mond meg Fanninak, hogy nagyon hiányzik és legyen jó!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vivamexico.blog.hu/api/trackback/id/tr2748697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anya csak egy van 2008.11.05. 20:06:27

Drágám! Azt üzeni Fanni, hogy ő biztosan jó lesz, de Te is vigyázz magadra!!! Éppen fürge rókalábakat nézünk..!!!! Szeretünk!!!
süti beállítások módosítása